♥just exo & just luhan♥
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 بهمن 1394برچسب:, توسط yasna |

قهوه یا چای؟

 

کای: چای.من اصلا نمیتونم قهوه بخورم.امریکانو هم مزه ش برام عین سم میمونه.فقط وقتی تو سنگ کاغذ قیچی میبازم میخورمش.

سهون:چای.منم زیاد قهوه دوست ندارم.فقط وقتی خیلی خسته م میخورم.این بخاطر اینه که ما هنوط بچه ایم..هه هه

 

پس یعنی درباره مدل های مختلف مشـ/روبات الکلی صحبت نکنیم؟

کای: من واقعا الکل نمیخورم.

 

نمیتونین بخورین یا اینکه دوست ندارین؟

کای: بعضی وقتا مینوشم ولی اینطور نیس که ازش لذت ببرم.بدون الکل هم میتونم خوش بگذرونم.

سهون: من فقط تو مراسم های رسمی یکم میخورم.

 

تابستون یا زمستون؟

کای: زمستون

سهون: زمستون

 

روز یا شب؟

کای:شب

سهون: منم شب

 

اقیانوس یا کوهستان؟

کای: اقیانوس.قبلا انقد کوه رفتم که خسته شدم.

سهون: کوه.تو مدرسه یه کوهنورد بودم.

 

کتاب یا فیلم؟

کای:قبلا کتاب ولی الان فیلم.

سهون: فیلم

 

فیلم اکشن یا عاشقانه؟

کای: اکشن

سهون:منم همینطور.عاشقانه زیادی هم جالب نیست.فیلمای اکشن هم صحنه های عاشقانه دارن.مثل Iron man که عاشق منشیش بود.

 

داستان مصور هم میخونین؟

سهون:یه مدت خیلی میخوندم..فکر کنم سه ماه خیلی میخوندم.

کای:وقتی بچه بودم, dragon ball رو ده بار خوندم.کتاب هم کارهای برنارد وربر رو خوندم.تمام سری کتابای les thanatonautes رو خوندم.ولی بعد از اون دیگه هیچی نخوندم.

سهون: من زیاد اهل کتاب نیستم.آخرین کتابی که خوندم my sweet orange tree بود که مدیر برنامه مون بهم هدیه داده بود.

کای:واسه کتاب خوندنم دلیل هست.خیلی مدرسه مو جابجا کردم.به اضافه ی اینکه خجالتی بودم, فرصت زیادی برای دوست پیدا کردن نداشتم بخاطر همین خیلی میرفتم کتابخونه.هروقت بیکار بودم میرفتم اونجا.

 

مثل فیلما که نشون میده یه دانش آموز تو کتابخونه درحال کتاب خوندنه.

کای: واقعا؟ها ها

سهون: شاید بخاطر همینه که هیچوقت اهل کتاب خوندن نبودم.چون هرجا میرفتم کلی دوست داشتم.

کای: من قبل از سهون تو مدرسمون بودم.

 

گربه یا سگ؟

سهون: سگ

کای: منم همینطور.الان هم چندتا دارم

 

دختر مثل گربه ای یا سگی؟

کای:گربه

سهون:گربه

 

دختر معصوم یا سکـ..سی؟

سهون:دومی

کای:منم از جنبه ی سکـ..سی خوشم میاد.ولی صادقانه بگم زیاد مهم نیس.

/بزنم شت و پت کنمشون؟ :| /

یه شخصیت پرحرف یا کم حرف؟

کای: من از افراد خیلی پر سروصدا خوشم نمیاد.ولی کسیکه باحال باشه و زیاد صحبت کنه دوست دارم.

سهون:کسیو دوست دارم که نذاره مکالمه قطع بشه تا اینکه کم حرف بزنه.

 

وقتی از کسی خوشتون میاد.پیش قدم میشین یا صبر میکنین اون بیاد جلو؟

سهون:اگه واقعا از کسی خوشم بیاد شمارشو میگیرم یا اینکه سر صحبت رو باهاش باز میکنم.

کای:منم فکر میکنم بجای صبر کردن میرم و باهاش صحبت میکنم.ولی بعد از تجربه در روابط مختلف با افراد مختلف,فکر نمیکنم اولین برخورد زیاد مهم باشه.طبیعتا بعد یه مدت اخلاق فرد دستتون میاد و میفهمین که بهم میخورین یا نه.

 

اگه میتونستین به دوره خاصی از زندگیتون برگردین,چه زمانی رو انتخاب میکردین؟

سهون: میخوام برگردم به دوسالگی و بدون هیچ مشغله فکری فقط بازی کنم.

کای: وقتی شونزده هفده سالم بود.یا وقتی کلاس ششم بودم...فکر میکنم اون موقع نقطه ی عطفم بود.

رونالدو یا مسی؟

سهون:مسی

کای:من فوتبال خیلی دوست دارم و خیلی نگاه میکنم ولی مسی اصن یه سطح جدیدی از فوتباله.رونالدو هم خیلی خوبه.ولی از نظر استعداد مسی بهتره.

 

تماشای فوتبال یا بازی کردن؟

کای: من ترجیح میدم نگاه کنم

سهون: منم همینطور

 

خودتون چه ورزشایی رو دوست دارین و انجام میدین؟

کای: دوچرخه سواری؟هاها.من معمولا فقط میرقـ.صم و نرمش های سبک مورد نیاز بدن رو انجام میدم.بعضی وقتا هم فوتبال بازی میکنم ولی صادقانه بگم EXO-K زیاد تو بسکتبال و فوتبال خوب نیستن.هاها.البته چندتا از اعضا میرن باشگاه تا بدنشونو ورزیده کنن.

 

کاری که خیلی وقته بدون وقفه انجام میدین؟

سهون:رقـ.ص

کای: رقـ.ص

 

جاز یا باله؟

کای:باله

سهون:من شخصا هیچکدومشونو انجام ندادم.فقط رقص urban انجام میدم.

کای: منم جدیدا دارم بجای تمرکز روی یه رقـ.ص,رقـ.صای مختلف یاد میگیرم.

سهون:رقـصیدن خیلی حال میده ولی سخت هم هست.همیشه یه چیز تازه برای یاد گرفتن هست.

کای:حتی 10 سال دیگه هم سخت خواهد بود.

 

شماها همیشه تو گوشتون هندزفری هست.به چی گوش میدین؟

سهون: به حال و هوام بستگی داره.جدیدا به DJ snake و آهنگای کلوپ گوش میدم.هرچند هیچوقت به کلوپ نرفتم چون وقتی کارمو شروع کردم یه دانش آموز بودم.

کای:من اگه از یه آهنگ خوشم بیاد.انقد به کل آلبوم اون خواننده گوش میدم تا خسته بشم.

 

خواننده محبوبتون در بچگی؟

سهون:یه شخص خاصی رو دوست نداشتم

کای: مایکل جکـ.سون.وقتی کلاس سوم بودم یه کلیپ ازش دیدم و خیلی خوشم اومد.هنوزم بعضی وقتا نگاهشونمیکنم.حتی بعضی وقتا کاور هایی که بقیه ازش انجام دادن رو توی یوتـ.یوب نگاه میکنم.

 

عکس یا فیلم؟

کای:فیلم

سهون:فیلم

 

اگه امکانش براتون پیش بیاد.دوست دارین نقش اول فیلم باشین یا کارگردان؟

کای:نقش اول.هیچوقت به کارگردانی فکر نکردم بخاطر همین برام غریبه ست./بیخود:| ایشالا پیش نمیاد/

سهون:ولی من کارگردانی رو انتخاب میکنم.

 

اگه میتونستین با کسی همکاری کنین و گروه موسیقی تشکیل بدین؟

کای:آه اول باید با سهون همکاری کنم هاها

سهون:ولی من هنوزم میگم آدام سوانی.اون نقش اول فیلم step up 3D بود و در اصل یه رقا.صه.اجرا یا حالا هرچی دوست دارم با اون همکاری کنم. /یعنی کلا جونگین رو نابود کرد با این حرف:| /

 

اتومبیل یا موتور؟

سهون: اتومبیل

کای: منم ماشین.وقتی زمان داشتیم گواهینامه مونو گرفتیم ولی هنوز رانندگی نکردیم.

 

ماشین مسابقه یا sedan؟؟

سهون: sedan

کای: ماشین مسابقه دوست دارم ولی نمیخوام ماشین پرسرعت برونم.تازه اینجور نیست که چون گواهینامه گرفتم بلافاصله میرم ماشین میخرم.

 

تی شرت یا بلوز؟

کای: همم چه سخت.تی شرت چون بیشتر میتونم بپوشم.

سهون:بلوز.چون مدلای مختلفشو دارم.

 

کت شلوار یا غیر رسمی؟

کای: کت شلوار

سهون: کت شلوار.باهاش احساس مردونگی میکنم.

 

کلاه یا کفش؟

کای:همم چه سخته.هعیی.ولی کفش.قبل از اینکه خیلی کلاه دوست بشم خیلی به کفشم اهمیت میداد هرچند بخاطر این بود که میرقـ.صم.

سهون: منم کفش رو انتخاب میکنم.من قبلا عین بچه ها لباس و کلاهمو با کفش جردنم ستمیکردم.خیلی وقته نپوشیدمشون ولی کلی جردن دارم.همه اعضا یجورن!

 

روزایی که خیلی به تیپتون اهمیت میدین چی میپوشین؟

کای:کلاه سرم نمیکنم.

سهون:فقط یه بلوز شلوار که با کفشم سته.

 

خودتون لباس فرودگاهتون رو انتخاب میکنید؟

سهون: البته.روز قبلش لباسای مناسب که خوابیدن توشون راحت باشه رو انتخاب میکنم.بجز خوندن و رقـ.صیدن به مد خیلی علاقه دارم بخاطر همین بعضی روزا با استایلیستمون میرم تا لباسای مختلف بگیریم.

کای:منم روز قبل لباسامو انتخاب میکنم.چون همون روز خیلی کم وقت دارم.

 

چی تو کیفتون کیف میبرید؟

کای: گوشی و شارژر و هدفون ..و عینک آفتابی.

 

همین؟پس به کیف نیاز ندارین.

کای:بله.من دوست ندارم چیزی تو دستم باشه بخاطر همین کیف نمیبرم.ولی بعضی وقتا وقتی وسایلم رو میذارم تو بار, به یه چیزایی هم احتیاج دارم.بخاطر همین وسایلمو میذارم تو ساک دستی./چه ساک دستی هم داره!:| /

سهون:منم معمولا کیف نمیبرم.عینکم که به چشممه.موبایل و هندزفری هم تو جیبم میذارم.پاسپورتمم دستم میگیرم.

 

معمولا با گوشیتون چیکار میکنین؟

کای: یوتـ.یوب

سهون:همیشه درحال سرچ کردن چیزی هستم.تقریبا یه عادت شده.بعضی وقتا با خودم میگم این اینجا چیکار میکنه؟

 

اسنک نصفه شب.مرغ سوخاری یا پیتزا؟

کای: ردخور نداره.معلومه دیگه مرغ سوخاری.

سهون:در هرشرایطی.مرغ!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.